thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Snaaart klar

Kategori: En vardag

Wuh! Imorgon bär det iväg till Lund. FINALY! Ska bli så jäkla skönt att komma härifrån ett par dagar (no offence dudes) men jag behöver det. Även om jag ska kånka och släpa. It's worth it!
Förbereder mig på den långa bilfärden, och har packat ner kläderna. De enda som egentligen tar mest plats är ju badrumsartiklarna. Har ju en del tvättmedel, linsgrejer, diverse duschgrejer & tanthygiensgrejer som måste med. Så det blir stora idrottsbagen! Like it.. like it alot!

Snart dags för träning. Har faktist lagt upp träningen, skrivit papper och sånt så allt är klart ett bra tag innan för en gångs skull. Sist satt jag ju 5min innan vi skulle åka till hallen och skrev ut papper, fyllde i och fixade. Jag och min kassa planering. Jag som var bra på att planera upp förut? Säger som en viss person (vi kallar personen X) sa till mig för ett tag sen:
"Ja.. du är ju bara målare".

Så sant så.

Känns väldigt bra att dricka en Cola en halvtimme innan träningen. Men åandra sidan är jag inte ensam om det. Det brukar Rambo med göra.. fast.. jag dricker iof alltid ur den med.
ESH! Jag är inte det bästa exemplet.

Ska se om jag kan få någon eller några föräldrar att vara med idag. Älskar envolverade föräldrar som verkligen tycker att det är kul att vi tränar deras söner, och som vill hjälpa till så mycket det går.
Menar, de hjälper ALLTID till att bygga upp sarjen. Hur kul som helst! Den här gången ska de få vara med lite mer (de som vill) och vem vet, de kanske vill vara med och lira lite match i slutet? Vore ju hur kul som hellst, och även lärorikt för pojkarna att få köra mot andra innan kommande träningsmatcher (som jag och Rambo förövrigt ska planera in snart.

Pojkarna hade en förfrågan om att ta med utvisningar på matcherna nu framöver. Och som jag sa sist till dem. Så fort vi är en till tränare så kan vi göra så. Det blir annars väldigt svårt för mig att både dömma och leka sekitariat. Men idag kommer Rambo, så förhoppningsvis kan vi köra lite längre match med utvisningar. Kanske inte 2minuters, men kanske 30sekunder.
Annars blir det nog inte så roligt i längden.

Kommentarer

  • Cicci säger:

    Mohaha jag vet nog att du kallar mig det bakom min rygg ;)

    2010-03-31 | 19:06:05
    Bloggadress: http://houki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: