thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ännu en gång, familjen konstig..

Kategori: En vardag

Pappa hade precis sönder ett glas vid middagen och skickade mig att hämta dammsugaren.
Efter en stunds dammsugande reser han och mor sig och går in i köket medans jag och syster letar de sista bitarna. När vi konstaterat att det inte finns några fler kommer mor in igen:

Jag: Ja tror jag fått upp allt nu.
Mamma: Det är säkert helt rent nu.. jag tar nog på mig tofflorna.

Fem minuter senare kommer vi in på en rätt skum konversation jag och syster.
Eftersom katten är sjuk, så kan hon inte riktigt pissa som hon ska, och har sorgligt nog piss i hela baken.
Jag: tja.. hon luktar..
Syster: Ja men hon har ju piss i pälsen!
Jag: Du kan vara piss i pälsen!
Syster: VA?!
Jag: japp! fröken piss i pälsen!
Syster: COOLT FINSK EFTERNAMN.. pissipälsinen!

2minuter senare.

Jag: HEJHÅ FRÖKEN PISSIPÄLSINEN!
Mamma: VAD SA DU?! piss-i-pälsinen?! HAHA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: