thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kläder?

Kategori: En vardag

Det var tydligen marknadsafton på stan igår. Och ändå köpte jag inget. Eller.. ja.. köpte tre stycken stora Burn. (De kostade bara 10:- styck!!, jag som inte borde dricka dem..). Hittade däremot massor jag ville ha. Men nej, jag har inte ekonomin till det och köpte därmed inget.
Ska ju med tant och hennes föräldrar upp till stockholm nästa helg, till miss universumtävlingen som tant är med i. Kommer bli skitkul :D

Måste dock hitta något att ha på mig på själv tävlingen. Känns som man behöver ha lite finare kläder på sig på en sådan tillställning. Får ta en sväng till och se vad jag kan hitta. Om inget annat så ska ju tant snart rensa garderoben, så kanske kan se om jag kan överta lite. Hennes kläder är faboluse. Enda nackdelen är att jag har svårt att få på mig en del av det.
Hatar det. Måste alltid köpa en storlek större pga. bysten. Så tro mig girls, ni vill INTE ha stora. It's just pain.

Ska göra klart varför:
- Man hittar ALDRIG bhar som passar, som är till rimligt pris
- Man måste nästan alltid köpa en storlek större i tröjor, så de passar bysten men inte midjan
- Det är tungt, påfrestande för axlarna och nacken
- Halterneckbh/bikini är bara att glömma! Byebye nacke ungefär
- Har man otur (som mig) så passar inte bikini/bharna året efter
- Filmklyshan: "my eyes are up here!"
- Genomskinliga bhband går av like snap. Räcker med att peta på dem så *snaaap*
- Man får oerhört smärtsamma insjunknanden i skinet
- Bhar & bikinis man verkligen verkligen vill ha, finns aldrig i ens storlek

Nu låter det som jag är missnöjd med min kropp. Det är jag inte, men det hade ju inte vart fel att haft lite mindre upptill. Jag och madde funderar på om man kan transplantera bröstkötlar och fett till en annan person. För isåfall får hon hälften. Blir perfekt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: