thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Märks att man vuxit upp

Kategori: En vardag

Blev inget mer inlägg igår. När jag kom hem ville andra ha datorn, och kvällen var inte direkt någon höjdare på självkänsle fronten. Men here i am again!
Har farit runt med mor på affärer hela dagen. Sinnessjukt! Jag vet inte hur mycket saker vi fick med oss hem. Men har märkt att det faktist är rätt roligt att gå omkring i secondhand butiker. Det finns väldigt intressanta gamla saker som man knappt sett. Man blir även väldigt nostalgisk. Lite kul må jag allt erkänna. Kommer ihåg för ett par år sedan, när man var runt 13, hur pinsamt man tyckte att det var att vistas i en sån butik.
Men nej, idag är det enbart roligt.

Eftermiddagen/kvällen har bestått av att titta på halva första säsongen av South Park. Det har kommit att blivit lite utav en favoritserie. Blev lite avundsjuk på syster igår när hon kom hem med två toppar med southpark tryck på. Men åandra sidan är hon så snäll att jag får låna dem. Hon påpekade visserligen något om att jag ska ha en av dem på mig på festen på fredag. Hon var noga med att säga "Ta den där det står - Cartman is my boyfriend-." Nah.. vet inte det jag. Han är inte direkt favorit karaktären. Även om han har sina roliga stunder.

Gosh vad jag längtar efter att ha en egen dator. Det här inlägget har tagit lite tid att skriva, eftersom jag verkligen (och då menar jag verkligen) suger på att skriva på laptops.. Stationär ska det vara! Och inte ett pissjobbigt tanjentbord som man alltid lyckas trycka på 44 tanjenter på samma gång när man bara ska skriva en.

Huvalej!

Nej nu blir de några Soutparkavsnitt till, sen försöka sova lite. Ska på stan med mor imorgon och jaga ordentligt myggmedel. De jävlarna är ju alltid på mig varenda sommar. Har redan fått 5 myggbett. Saknar de där banden man satte runt vristerna och handlederna. De har varit det enda som funkat (+ att de inte luktade as!).


Ahwell, night!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: