thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Pappas vurpa

Kategori: En vardag

Har ju helt glömt bort att skriva pappas lilla munvurpa han körde med häromdagen. Tror det var i torsdags (om jag inte minns helt fel). Syster hade varit på systemet och köpt hem en tunna till ölmaskinen.
Eftersom jag inte lyckades få in den i kylskåpet, så skulle pappa ge det ett försök.

Han öppnade kylskåpet och började flytta omkring lite. Plötsligt muttrar han något i stil med:
"Att du inte kan göra som jag SÄGER!!! Sa jag åt dig att göra så?!"
Varpå både jag och syster tittade på varandra frågande. Vad i satan..? Vem har gjort vad?

Men pappa, ja han fortsatte..
"MEN JAG SA INTE ÅT DIG ATT GÖRA SÅ"
"Kan du shluutta!!"
"Nej men gör inte det då, nej nej"
"JA MEN LIGG DÄR DÅ!!"

Syster och jag garvade halft ihjäl oss. Han stod alltså och svor åt.. Ja, Ett Juicepaket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: