thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Pollen är pain, men dreadsen är i

Kategori: En vardag

Gosh, min näsa är helt igenkokad och rinner som satan! Att jag alltid ska glömma ta medicinen så tidigt som möjligt. Jobbigare är nog ändå att jag alltid ligger i koma om nätterna, för upp på morgonen - det kommer jag inte. Jag kan aldrig ens öppna ögonen, jag är vaken, men det går inte att öppna ögonen. Men idag gick det iallafall, dock var de fulla av vad som kändes som grus. (nej har inga vaglar eller så).
Pain!

Har satt i alla dreads nu! När jag och mummel var på stan i.. öh.. onsdags? Så köpte jag hem löshår och började fixa mer dreads. Dock så räckte det ändå inte . Behöver fler. Behöver kanske bara 4 - 5 stycken, så känns rätt jobbigt att behöva köpa ett paket till. (Ett paket räckte till ungefär 40 dreads). Men aja, you gotta do what you gotta do. Ska se om jag hittar någon som kan sätta i dem nästa gång. Var pain att sätta i allt själv. But i did it!

Har fått förfrågningar om att lägga upp bilder på hur det ser ut. Har tyvärr inte tagit några den här gången, men la in bilder på systers dator från första gången jag satte i dem (dvs. testgången innan jag köpte mer hår). Kan slänga upp dem nästa gång jag sitter vid hennes dator!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: