thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Rip min dator

Kategori: En vardag

Fick precis ett sms där det stod "Grattis på namnsdagen!". WHAT? Var tvungen att kolla i kalendern. Och tamefan, jag har namnsdag idag. Dock stämmer det ändå inte riktigt, eftersom det står "ck" och jag stavas med "cc". Aja, what the hell, grattis på mig själv!

Satt ute i solen i drygt två immar förut. Sinnessjukt hur lätt jag får färg. Efter en halvtimme hade jag fått färg på bröstet, armarna och framsidan av benen. Så är det när man ärver fars valon-pigment. (Där är jag glad att jag inte ärvt mors finska sida.)

Har inte känt för att uppdatera här på senaste tiden, då det hänt lite för mycket tråkiga saker. Jag får inte gå på projektet för lärlingar, eftersom man måste vara övree tjugo (vilket suger då jag fyller 20 om en månad), vi tog bort spookey (känns lite..) och igår kraschade min dator. Så ja, allt suger just nu känns det som.
6 år av mitt liv i bilder, text och musik försvann på mindre än 5 minuter. IT TOTALY SUCKT!

Men försöker se det som mor sa:
"Det kanske är ett tecken på att du ska lägga det bakom dig?".

Synd bara på alla noveller, all poesi, låttexter, bilder och rehabliteringsdagboken jag hade.
Är mest besviken på mig själv, att jag inte la över allt på externa minnet, men aja. Det är lätt att vara efterklok i mellan åt. Får börja om från början igen sen när jag väl har en dator.

Kommentarer

  • Moster säger:

    Du, Pissipälsinen, om man ska gå efter stavningen i sitt namn så har inte jag heller namnsdag enligt kalendern...

    2010-05-21 | 23:06:03

Kommentera inlägget här: