thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Klantighet smittar

Kategori: En vardag

Fick sluta tidigt idag! Vi var så jävla hurtiga så allt blev klart till runt två. Rätt skönt faktiskt. Ska dock snart iväg igen och hämta syster från körskola och far från jobb. Sen bär det till maddes mors lägenhet och fixa och dona lite. SKOJ! :D

Dock har tant smittat mig med sin klantighet.
I Måndags slog jag i huvudet i en av hyllhörnen på jobbet vilket resulterade i en jättebula (horn som far säger), ett blåmärke i pannan och ett litet sår precis i hårbotten.

I Tisdags föll en kartong ner mitt i facet på mig, så fick ett litet rött märke (och tackar den som gjorde att det inte blev en blåtira), sen fick jag även ett papercut över ögat. Det sved SATAN.

I Onsdags slog jag i knät i rullbandet. INTE SKÖNT! Blev ett gulligt blåmärke (....)

IDAG fick jag ett papercut i tummen vilket resulterade i en väldigt nedblodad tumme. Skulle lyfta ner en kartong, höll i kanten och kartongen gled. Egentligen var det inte kartongen i sig jag rev mig på utan något som var vasst innuti. Hur som hellst så var det inte skönt.

Nu återstår fredag. Måtte det inte hända något. Men åandra sidan, då skulle jag bli förvånad.

TACK TANT, men du får gärna behålla klantigheten för dig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: