thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ny luft

Kategori: En vardag

UPPDATERING!

- Jobbet går framåt. Dock gick jag hem idag pga mina bihålor bestämde sig för att jävlas.
Dock blev jag glad när lönespesen dimpade ner i lådan.

- Beställde ett halebopkort i tisdags som jag fick idag. Så nu blir det billigare att ringa rich-rich iallafall. Kändes lika bra. Nackdelen är att jag måste ha en extramobil. Men what the heck. Sånt man får ta!

- Billetandet har jag lagt på hyllan för tillfället. Det får bli när det blir.

- Matcher på söndag. Hela söndag. Ska bli riktigt roligt!

- Syster och jag ska börja planera en resa. Vart då? Jo, till Japan.
Hon har alltid viljat åka dit, och jag känner att ja. Varför inte? Dock har jag en känsla av att jag lär få min väska proppfull, då syster nästan kommer ha övervikt på sin.

- Flyttandet är i full gång. Dock inte jag. Måste fortfarande montera ner bokylla, säng, hylla, tavlor och datorbord.

- Ska köpa syster laptop. Förmodligen en ny mobil.. och en tv.
Och för att starkt poängtera: Jag är inte den största prylbögen i huset.

All for now!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    kul med japan, dit vill jag åka lite kort när jag vill backpacka i asien.

    2010-10-30 | 15:52:18
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: