thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Alltiallo

Kategori: En vardag

Var och kollade på bilar idag med far min. Först åkte vi till en bilfirma som var så jävla nonshalanta att både far och jag blev pissförbannade. Så vi åkte till den som var bakom, men de hade absolut inget under 100.000. Så vi drog oss till svärtinge där en kille säljer bilar. Hade nämligen sett två stycken bilar där jag var intresserad av. Tyvärr var dessa redan sålda. Men kommer absolut hålla koll på bytbil.com efter hans bilar. Han var skittrevlig, seriös och verkar ha något mellan öronen. Så fort jag hittar en bil hos honom, lär jag ringa och försöka få honom att hålla kvar den.

BIL SNART!

Vi flyttar btw 1 november. Syster har fått lägenhet, så hon kommer troligtvis flytta samtidigt. Kommer bli tomt utan henne. Men åandra sidan kommer jag nog bo hos henne imellanåt också. "Våldgästning", men samtidigt inte. hon har inget val, och om jag ska vara ärlig så tror jag inte hon direkt har något mot det heller. Jag får hennes UNDERBARA mat, hon får sällskap. Perfekt! + när jag skaffat bil sen, så lär jag handla hem mat åt henne efter jobbet.
Snacka om att vi har lagt upp en perfekt plan.

Ja, det var väl det antar jag?
Syster och jag har under halva dagen hållt på att rensa i mitt rum och packat ner saker i lådor. Lite tidigt kanske, men jag VET att jag inte kommer ha tid med det de kommande helgerna, så lika bra att passa på när jag inte har allt för mycket inplanerat.
Mina helger kommer vara rätt fullbokade framöver.

Ska flörta med min moster och se om jag får låna lägenheten nästa helg. Vill ner till skåne. Hellst hade jag åkt redan igår.. eller till och med måndags.


i miss you ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Rich-Rich...<3 Du får flörta med Alle, det är ju trots allt han som betalar hyran för lägenheten :-)

    2010-09-19 | 18:52:01

Kommentera inlägget här: