thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

För mycket på gång?

Kategori: En vardag

Jobb jobb jobb! Stress stress stress! Innebandy innebandy innebandy! Flytt Flytt Flytt! Packa Packa Packa! Städa Städa Städa! Sår Sår Sår! Trött Trött Trött!

Ja.. ni hajar.
Men imorgon är det fredag, och vid 18.00 sitter jag på tåget ner till Lund. FINALY! Tack snälla Alle & Moster för jag får låna lägenheten.. IGEN.

Var på ledarmöte idag. Mycket information att ta in kan man väl säga. Men det verkar som det kommer bli ett bra år iallafall. Nu vet jag lite mer vart vi står. Ska bli kul att äntligen komma igång med en riktig säsong.

Försöker städa rummet lite, så det ser lite propert ut när "spekulanterna" kommer hit. Kaaaanske inte ska se ut som bomben från ww2 slagit ner. Så packar jag det sista till helgen med. Hade gärna bara åkt ner med en rygga, men som vanligt har jag för mycket och måste ha en sportbag. ORKAR INTE. Behövs ju inte ha så mycket med sig kan man tycka. Men mjo, tydligen. Det som tar plats är iof sängkläderna och handduken.
Känns bättre att ta med egna saker, inte skita ner alles saker.

Aja, ska väl fortsätta med mitt.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: