thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lite hit, lite dit.

Kategori: En vardag

Nu skall det smidas planer!
Tant kom med ett förslag på (snarare ett önskemål) på att åka iväg någonstans igen. Och jag säger inte mot. Det är roligt med roadtrips, även om de bara innefattar en helg. Men frågan är då vart? Finns ju massor. Men något ska man väl komma på. Visserligen var jag ju borta hela helgen, så.. ja. Men inte med min tant!
Det är avkoppling när bara vi kan hitta på saker. Min tant och jag. (Ja det låter som vi är gifta. Och man kan faktiskt säga att vi är nog det också).

Det börjar närma sig flytt också. Och ännu har jag inte packat ner saker än. Som min minikyl, allt som hänger på väggarna, hyllan över datorbordet, alla småsaker (mest buddhasatyer och sånt). Ska nog överväga att hitta en kartong, slänga ner skiten och få det överstökat.. när jag nu får tid. Kommer ju vara rätt upptagen om helgerna fram över, och eftermiddagarna (vardagar) är ju praktiskt taget bortblåsta. Men får väl helt enkelt försöka pressa in något tillfälle. Måste ju iof. "Annars får du väl stanna kvar här då" som mor sa fräsandes.

Ahwell.

you make me sick, you make me nervous

Kommentarer

  • j säger:

    grattis becca till din nya pojk:)

    2010-12-14 | 17:01:18

Kommentera inlägget här: