thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min kropp har missuppfattat en del saker

Kategori: En vardag

Det märks att febern har gått ur kroppen. Jag har börjat dagdrömma igen! Sen att jag dansar, sjunger och är allmänt som vanligt igen är en annan sak.
Nu är jag däremot förkyld. Brukar inte febern försöka ta bort sånt? Tror min kropp är lite vilsen. Hade feber från tisdag till torsdag morgon, men nu är jag förkyld. Försökte förklara för min kropp att hördu, feber är till för att motverka sjukdomar. Den förstod uppenbarligen inte vart jag ville komma med det.

Men säger som min mor brukar säga: "Hade du inte fått det, kanske det hade blivit ännu värre"

Hittade massor av bilder på mobilen som jag glömt lägga in på datorn. Dock la jag in allt på min dator (sitter vid föräldrarnas nu), så kan tyvärr inte lägga in dem för tillfället. Eller ja, la ju in några av dem igår på bloggen.. men har ju fler alltså... esh, ni hajar!

Nu ska jag fortsätta mitt sökande på blocket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: