thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Snart köper jag en riskokare

Kategori: En vardag

Har blivit en slöhelg. Känns som det var lika bra eftersom jag vart sjuk nästintill hela veckan. Skulle gått på fest i fredags, men ne. Och igår blev de slökväll hemma hos tant! Sjöng lite singstar och såg på film. Disneys aladdin. Och så blev det en del mobbning av hennes Fox (Phille). Höhö, jag är bra snäll ibland.
Jag blir ju så jävla rastlös när jag ser på film. Var ju tvungen att göra något. Sen höll han även på att somna flera gånger, så det passade ju bra att peta på honom hela tiden.
Han tyckter det var en dålig idé.
Men nej, jag hade kul!

Sitter fortfarande och kollar på bilar. BEHÖVER HJÄLP. Men ingen verkar vilja hjälpa mig.. -suck-.
Tänker ju inte ringa på en bil, åka dit och sen bli lurad eftersom jag inte kan något om bilar. Känns jävligt tråkigt. Vet ju inte vad jag ska titta och lyssna efter. Menar, jag skulle bara säga "så länge jag kan åka med den till jobbet och träningarna är jag nöjd" och sen är det en riskokare efter 4 gånger.

Men ändå känns det som jag lika gärna kan göra så, för annars lär jag väl aldrig få en bil. Men då kommer alla bara gnälla på mig och säga "du ska inte köpa såna här dåliga bilar". Men det kan dom fan inte säga isåfall, för jag har ju åtminstonde försökt då.
Nej, det ser ut som det kommer dröja ett tag till..

JAG GER INTE UPP. Jag ska ha en biljävel, så är det bara! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: