thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Senaste inköpet

Kategori: En vardag

Håå, om några minuter så är det en månad kvar. EN MÅNAD tills jag flyttar. Tills jag nått mitt mål. Det känns overkligt. Har inventerat lådor idag för att se vad vi behöver köpa. Vet ju inte riktigt vad Rille har heller så det är lite svårt kan man säga. Men det löser sig.
Vi har ju det mesta, om man säger så. Vet att han fick en kaffebryggare i julklapp iallafall. 
Har börjat göra en lista på vad vi inte har, så får vi se om jag lyckas locka med någon till IKEA någon dag!

JO, så har jag även köpt en bilstereo! Den är highteck, med fjärrkontroll! Awsome. Så nu kan resan till skåne bli lite roligare med våran egna musik istället för att radion ska hoppa mellan 124 olika stationer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: