thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Stor nyhet!!

Kategori: En vardag

pheeew! 

Förlåt. Tänkte börja inlägget med något bättre än så. Men PHEW! Någon av hundarna la en brakare precis.

UPPDATE! Eller något liknande.
Jag ska.. *BAMBAMBAM* FLYTTA!
Japp, ni läste rätt. Nu blir det äntligen av. Det jag viljat sedan början på tonåren. Åh, det ska bli så roligt! Flyttar ju inte själv, utan med älsklingen (duh). Det blir i slutet på Januari. Väntar dock på att han ska skriva kontrakt och så, sen är lägenheten våran från 15 Januari! Då kan Richard börja plocka in saker i lägenheten om han vill, men jag tänkte ta det 27 - 29 Januari då det krävs lite mer planering med min flytt. Det är ju trotts allt 45 mil vi snackar om. Men det blir nice! Sen vet jag att det inte är lika uppskattat från folk runt om. 

JAG VET att ni ogillar att det blir så långt. Men de flesta av er har ju vetat om det i flera år. Frågan var ju bara NÄR det skulle hända. Och jag tackar er som accepterat det för alla lovord och gratulationer! 

Så nu har vi gjort en ekonomisk kalkyl och lista på vad vi behöver för saker. Jag har ju nästan allt, men det fattas ju så klart en del. Tack och lov inte dom dyraste sakerna!

Jag och mor började rensa ut garderober igår, eller ja, det var ju handdukar, dukar och gardiner som hon vill bli av med. Saker som vi vill ha / behöver! Vi fick ihop 4 (!!!) matkassar FULLA med såna. Helt otroligt!

Så ja, nu vet ni vad jag kommer göra de kommande veckorna (förutom fira jul och nyår då).
Ska även sätta mig och skriva upp adresser. möööh, det blir mycket nu.

Kommentarer

  • matilda säger:

    Mycket men kul, kommer ju bli underbart när ni är på plats :D om jag någon gång skulle råka befinna migbi skåneland förväntar jag mig sovplats ;)

    2011-12-09 | 13:39:11

Kommentera inlägget här: