thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

SNAAART klart

Kategori: En vardag

Det börjar arta sig! Har blivit av med tvn, datorn som låg under sängen (mitt rum fungerade som avlastnings alternativt garderob/lager under flytten). Nu ska jag bara ta orken till att montera ner datorbordet som ska upp på viden. Sen ska far och jag bära upp de, en kartong och stolfan som väger ton heeela vägen till vinden. Kommer bli pain, men de måste göras.
Sen är det bara att gå upp högen som jag har mot ena väggen på väggarna. Det är allt. Lite tavlor, tygplansch, giarrer och sånt. Även min gamla skejtboard!

SEEEEEN är de bara att vänta på att syster hämtar sin tv, så jag också får en tv. SEN är det komplett. Fick väääldigt mycket mer plats att röra mig än innan kan man säga. Visst, sängen tar upp 70% av ytan, men det går iallafall att gå nu. ME LIKE.

Tar ett kort sen, så får ni se före och efter :)

Kommentarer

  • sarastille - jag säljer billiga designer! säger:

    Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

    2011-01-13 | 12:21:26
    Bloggadress: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: