thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dagens interna gapskratt!

Kategori: En vardag

Tidigare idag, efter att jag och syster kommit hem från Candyland.
(Jag hade köpt sura cola snören som jag bjöd min mor, som AVSKYR sura saker)

Jag: Vill du ha ett snöre mamma?
-Mamma greppar snöret snabbt och slänger in hela i munnen-

-tre sekunder senare-

Mamma: AAAAH EEEEEH EEEEWW! (Gör en grimars som liknar D: )

-Jag dör av skratt-

Mamma: VARFÖR GAV DU MIG DETTA?!
Jag: *försöker sluta skratta* Man ska inte ta hela snöret på en gång!!
Mamma: Men ååååh, det vet väl inte jag!!
Jag: Vadå, det är väl gott?
Mamma: NEJ!! Det är surt som i helv..

-Syster kommer in i rummet-

Mamma: CILA!! DIN SYSTER ÄR ELAK!!
Cila: Vad nu då?
Jag: Vad har jag nu gjort!?
Mamma: Hon tvingade i mig ett surt äckligt cola snöre!! (Grimarsen kommer tillbaka -> D:)

-världens asgarv från mig och cila-

Mamma: ÅÅÅH DE KRAMPAR I KÄKARNA!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: