thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Just ja.. jag har ju en blogg?

Kategori: En vardag

Hm, har mellanåt totalt glömt bort att jag har en blogg. Och därmed att jag ska uppdatera.
Höhö.

PUNKTFORM!:

1. 12/7 var det 10 månader med min fina älskling! (iiiih!!). Jag älskar dig♥

2. Har hållt på med kostymerna till närcon med min kära syster i helgen. (Okej, det enda jag dög till var att stryka ett par band och skissa upp lite lågor på mina byxor som ska målas snart).

3. Har blekt systers hår två gånger. Nu har hon en übercool färg! I LIKE!

4. Har beställt en röd peruk + peruknät. Här ska det bli readhead! Hoppas bara allt passar och blir bra. Är inte den bästa på att fixa upp håret så det blir bra under peruk, om man säger så. Detta ska bli intressant! De borde komma någon gång under veckans gång. (Bild lika så)

5. Tvättade min bil för första gången idag. Nu är den FIIIN♥

And then

Har de mest bara varit jobb, jobb & mer jobb. Inte för att jag klagar, det är bara nice! Skönt att äntligen slippa sitta hemma och ruttna i ensamhet medans alla andra sysselsätter sig om dagarna. Vet inte varför, man jag ogillar att vara "ledig" för länge. Speciellt arbetlös. Dels för att man inte får in pengar, men mest för att det är så förbannat tråkigt. Det enda jag kände var.. ångest. Skuld.

I'm so happy, i'm so glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: