thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Barndomsminne

Kategori: En vardag

Med risk för att låta lite nördig..

Men jag gillar verkligen Sailor Moon! Det har jag alltid gjort. Hade totalt glömt bort det tills för några veckor sedan. Sitter och kollar alla avsnitt på youtube. Dock med japanskt tal och engelsk text. Men det gör mig ingenting faktiskt. Visst, det hade varit roligt att se det på svenska (för att få den riktiga nostalgiska känslan), men på sätt och vis är det faktiskt charmigt att se den på orginalspråk. + att jag nu får chansen att hålla engelskan uppe.

Sweet.

Sen till den nördiga biten.
Jag har nu fått två nya favoritnamn. Serenity & Endymion.
(och ja, de kommer båda ifrån Sailor Moon.)


Bild lånad från google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: