thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Helg, helg, strålande helg

Kategori: En vardag

Amen tjena!
Har blivit väldigt mycket jobb denna vecka kan man lugnt säga. Dock fick vi sluta en timme tidigare igår, "bara för det var midsommar", vilket egentligen hade kvittat för mig på sätt och vis. Men snällt var det iallafall!
Kommer bli ensam ute på landet och måla fönster nu. Ska bli intressant. Men förhoppningsvis kommer snickarna och murarna ut så man kanske kan få lite sällskap iallafall, åtminstonde när man ska äta.

Midsommarfirandet då? Tja, vad ska jag säga? Det blev väl inte världens firande (vilket passade mig bra). Ut på landet och käka gott. Sen när gick in i stugan (då det började regna litet) så slockande jag i soffan redan vid klockan nio. Så ja, det var min midsommar. Att få sova ut helt och hållet. Sov runt 12 timmar, men kan lova att det verkligen behövdes. Klagar verkligen inte, synd bara för resten av familjen som hade mysfaktor.

IDAAAG blir det party iallafall! Avskedsfest för världens bästa tant! Hon ska nämligen till spanien nästa vecka och är borta minst en månad (tråkigt egentligen, men är sjukt glad för hennes skull!) så vi ska ta ett litet avsked kan man säga. Ska bli roligt! Var länge sen nu. Jag och tant lyckas alltid när vi festar tillsammans (om man nu inte räknar med valborg, som vi helst förtränger. Höhö.)




Ska man kanske köra på en såndanhär sminkning ikväll?

Kommentarer

  • Sarah Ahlsten säger:

    Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa din blogg igen. :) Hoppas du har en bra vardag =)

    2011-07-01 | 13:50:05
    Bloggadress: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här: