thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag ska måla hela världen lilla mamma

Kategori: En vardag

Hååå, börjar känna av jobbartiderna nu! Men jag klagar inte, det behövs. Som chefen skulle säga "snart dör den där latmasken som bosatt sig i nacken". (Fråga mig inte, han påstår att det bor en lat mask i nacken som gör att man tydligen blir slö? Förstår inte vaaaaaad han menar. Höhö.)

Blev lång dag igår och idag. Likaså imorgon. Men det är lika bra, så vi får lite mer gjort. Känns som de halkar efter lite. Vart fasen tog mina skills vägen? Tror min prestation tagit förtidspension, för allt går verkligen illa. Såhär dålig har jag inte varit sen jag BÖRJADE måleriskolan. -suck-. Nu får det fan bli bättring på detta. Såhär kan vi fan inte ha det. Peppning på hög höjd! Jag SKA förbättra mig. Det är kul med måleri! 

DET ÄR KUL MED MÅLERI!
(Peppning is the shit. Har känt mig rätt värdelös de senaste dagarna då inget gått bra. Nu blir det andra bullar! Ska tamefan bevisa att jag inte är såhär dålig som jag verkar!)


Kommentarer

  • Filippa säger:

    tack :D

    Det ska jag göra, hittade även en sida med klänningar för barn, jättesöta!

    Men det är lite synd att man inte har en symaskin, eller de rätta kunskaperna att sy en klänning själv :P



    Man kanske skulle ha blivit målare ;) Hör av mig till dig om det behövs målas något i nya huset någon gång :)

    2011-06-23 | 20:05:55
    Bloggadress: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: