thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lättare såhär?

Kategori: En vardag

Och här kommer punkter igen. Blir enklast så.

1. Allt som planerades inför sommaren är som bortblåst. KUL.SE. (....)
Är skapligt irriterad. Försöker hålla lugnet och inte hettsa upp mig mer. Det tjänar inget till. 
"Får" egentligen inte hålla saker/känslor inom mig. Men detta är ett undantag. 
Har redan fått ur mig en del irritation (och besvikelse). Resten låser jag in. 

2. Har fått ett tjing för skrikfärger på naglarna. Just nu är de porr-röda. 
Tack och lov är naglarna inte långa, då hade jag förmodligen sett ut som en häxa.
Nästa inköps färger blir nog skrik-grön, skrik-orange och kanske en neutralare corall.

3. Överväger att göra highlights i håret. Inte blonda riktigt, men bara något snäpp åt ljusbrunt. 
Det ger kanske håret lite mer liv? Vore rätt nice. Är påsätt och vis rätt nöjd med färgen som den är nu, men vore nog lite snyggt med highlights. Speciellt nu när håret blir lite solblekt!

4. Försöker fortfarande klura ut om det går att smsa in inlägg istället. På så vis blir det ju mer bilder. 
Är påtok för lat för att slänga över filer. Alltid roligare när man har en hel del bilder att lägga över, än bara en.

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

    2011-07-11 | 11:35:06
    Bloggadress: http://gravidforsakring.net
  • Smsa Låna säger:

    Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

    2011-07-20 | 07:37:34
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: