thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min bil kallas per!

Kategori: En vardag

Var ute och körde vrålåket nyss. Har ägt den sen onsdags, kört den två gånger. 
Den är verkligen.. intressant. Men det ska nog gå bra! Så länge jag kommer ihåg att bromsen är hård! Det roligaste är ändå att när man sitter i den så låter det som en finspångsvolvo. Liten bil som försöker låta enorm! 

Men tydligen hörs det inte så på utsidan. Det är ju de som räknas ändå. Själv kan jag ju dra upp volymen på radion. Kollar runt lite på bilsterior. De ligger runt 600:-, vilket faktiskt är dugligt. Sen blir det mega musik i ett usb minne och dra igång In Flames tills öronen spricker!

Nu hoppas jag bara att jag kommer ihåg vägen till ramsdal.. och till firman. Men det löser sig alltid! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: