thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Spenderar skatteåterbäringen

Kategori: En vardag

Jag har verkligen fastnat stenhårt för skrikfärger nu i sommar! Kom ju hem med en del plagg när jag och mor var på ingelstad shopping häromdagen. Var i stan med syster idag och kom hem med fler!
Kanske ska ta kort och visa? I just love them soo bad! Dock känns det ändå som jag inte kommer ha på mig dem tyvärr, speciellt när jag mest bara sitter hemma som jag gör. Hur blev jag så lat?

Anyway, tog bort di porröda från naglarna och ersatte det med nyinköpt nagellack. Panikorange! Satan vad snyggt det blev. Är helt såld på det. Till och med pappa sa "fan, det där blev ju skitsnyggt". Sweet. 

Men åandra sidan, jag är ju rätt "mörk" (som pappa uttrycker det) dvs mörkt hår, mörka ögon och blir lätt brun (vilket jag blev så fort solen visade sig) så di där skrikfärgerna dämpas litegrann på mig. Vilket bara är bra! Tycker det blir snyggare om jag ska vara ärlig. Vill ju inte gå omkring som en vandrande neonskylt.

Nu ska jag bara matcha ihop allt. 
Och även införskaffa mig ett par kortare jeansshorts. Känns som jag är vuxen nog att kunna ha ett par. (Sen är det ju aldrig fel med ett par lägre klackar *höhö richard kommer bli galen om jag kommer hem med mer skor*). 

Älskar sommaren! Och som jag sagt och alltid kommer säga:
Jag blir flickig när sommaren kommer. Så har det alltid varit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: