thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Denna ständiga väntan

Kategori: En vardag

Saker och ting börjar lösa sig mer och mer nu. Väntar bara på att facket ska ringa upp. Fortfarande. Ringde dit för ett tag sen, och ja.. fick reda på att min bok är spårlöst försvunnen och antagligen är i stockholm.
MEN BRA att ni ringde tillbaka och sa det då. Kan ju inte vänta hur jävla länge som helst.
BAH!
Så nu återstår de alltså att vänta ännu längre! Ringer snart till någon annan på facket. Måste veta det nu snarast. Helst i förrgår. Annars får jag ju ringa till stockholms avdelning och kolla.
åter igen: BAH!
Överväger om man skulle ta en Exray i kylen. Men det har ju sina effekter. Sa till Rille igår om min fina effekt av pollenmedicin (som gör en dåsig) och burnen (hyperaktiv). Fick samma svar som jag får av alla andra: "Du ska ju inte dricka sånt har jag sagt!".
EEESH, de är petitesser kan jag tycka.
Köer bare köer, som marcus skulle säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: