thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Full rulle sådär ibland

Kategori: En vardag

Återigen är klockan kvart i tolv och jag sitter som vanligt i sängen med datorn på magen. Men det är rätt roligt ändå, hittar massor av roligt folk på diverse sajter. Folk verkar vara mer sociala såhär dags.
Det är nice!

Dagen har bestått utav att boka biljetter, fara ner till stan med syster, hämta ut biljetter, köpa lite saker och nu borde jag packa. Jag borde nog det, men åker inte förrän imorgonkväll. Så.. det får vänta tills imorgon när jag ändå behöver de mesta sakerna imorgonbittit. Så det så.

Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder medans jag ändå är nere i skåne, speciellt nu när det börjar bli ordentlig vår därnere. Gotta love it. Har blivit så dålig på att ta kort nu för tiden. Glömmer bort det av någon orsak. Jag som älskade att ta kort förut. Får bättra mig, bannemig!

Kan iallafall bjussa på en händelse som inträffade på Mcdonalds i stan för ett tag sen:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: