thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kan inte sluta nysa!

Kategori: En vardag

Det första jag gör på morgnarna är att ta mina pollenmediciner. BARA för att slippa alla bekymmer. Går ut med hundarna och inte känner något speciellt (visserligen är det inte så stark pollen ute just nu, men brukar känna av det ändå). Samma idag, inga nysningar, inge rinn, inge kliande.

Så sätter jag mit i soffan i vardagsrummet. Mamma hade en blomma på bordet. Det går inte 2 minuter innan jag börjar nysa oavbrutet. Gör tillochmed dubbelnysning (två nysningar samtidigt kan man säga).

Efter ungefär 30 nysningar får jag nog. Tar blomjäveln och förvisar den till köket.
Gjorde det för ungefär 7 minuter sen. Inga nysningar mer.

SKUUUUMT...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: