thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Kastrering av djävulens avkomma!

Kategori: En vardag

Imorgon ska jag väcka tuppen. HÖR OCH HÄPNA!
Nejvars, men måste skjudsa mor till jobbet (så hon måste väcka mig 4.15) för jag måste ha bilen imorgon. Jag ska nämligen iväg till smådjurskliniken och lämna av ett stycke avkomma ala satan för kastrering.
Ja, ni läste rätt. Systers katt alltså. Hon är en rövhatt. Men förhoppningsvis blir hon lite lugnare efteråt.
Så dit klockan 8 och lämna in henne för "renovering", sen hem och antagligen försöka hålla mig vaken. Sen iväg till glasbanken (fylla på barskåpet igen). Klockan ett blir det tillbaka för att hämta ett stycke drogad katt med några inre organ fattigare och sedan sitta hemma hos syster tills syster kommer hem.
Katten ska visst inte vara ensam hemma efter operation.
Nackdelen är att syster inte är hemma förrän runt sistådär innan fyra. Vad gör man då? JO man drar igång mash marator och försöker få katten att inte pilla på stygnen.
Ska bli intressant.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: