thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lösögonfransarna skriker fejk

Kategori: En vardag

Så var man hemma igen. För att vara nämare 7 plusgrader så är de fan inte varmt. Dock har i princip all snö smält. De är nice. Visserligen kommer det mer på torsdag, men det är då det. Vi passar på att njuta av den bara marken och jumbopölarna va? jaaa!
Min mor köpte en förpackning med massor av lösögonfransar på tradera nu i helgen. De kom idag, och jag var givetvis tvungen att inviga dem såklart. Inte riktigt min typ, men de kommer nog bli det. Nackdelen är att de nästan är lite löjligt långa, och klistetret sprädde man på med en pensel. Väldigt tunnt klister, så man fick lägga på ett par lager för att det ens skulle bli kladdigt.
Jag och mor kom fram till att vi kommer att få klippa ner dem lite. Känns överdrivet att ha ögonbransar som räcker hela vägen upp till ögonbrynen. Det skriker ju fejk långa vägar. Vi vill ju mest bara ha som utfyllnad, då vi båda har rätt glest mellan stråna. (Det där lät fel, jag vet).
OCH JAG BLIR GALEN! Varje jävla inlägg jag gör med radbrytning blir skitfina när jag skriver dem. Men så fort de publiceras så faller allt ihop till en smet. Vad är det för fel på bloggen? Någon bloggkunnig som kanske kan hjälpa mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: