thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min vagn försvann

Kategori: En vardag

Då är man nere i skåne igen :) Dock hände en väldigt oväntad grej med tåget igår.

Min vagn fanns inte med.. alls! Hur kommer det sig? Tappade dom den på vägen? Oturligt nog var det ju fler än jag som skulle sitta i den vagnen, så vi blev hänvisade till två andra vagnar. Så det kändes ju inte lönt att ta upp datorn, ifall jag satt på någon annans plats! Så var det kallt på tåget med. Men det brukar det ju åandra sidan vara på veolias tåg. 

Drog en nitlott att köpa biljett till det tåget känns det som. Ahwell, nu är jag nere iallafall. Det är huvudsaken.

Har tydligen legat i koma inatt. Vaknade inte ens av att Richard gick till jobb. Det brukar jag göra annars. Ögonen vägrade öppnas också! Dock är det nog pga åksjuketabletten. Brukar hamna i koma av den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: