thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ops, hjärnan smälte

Kategori: En vardag

Det finns nog en gräns på hur trött man kan vara.
Min sträcker sig fram tills man kan äta frukost. Har inte gjort det.. än.
Räcker med Exray för tillfället.

Jag är så duktig.

Hej förresten!
Varit lite off ett tag. Fästmannen var uppe i helgen och jag sitter aldrig vid datorn när jag är med honom. Tar vara på den lilla stunden jag har med honom nu när vi bor en bit ifrån varandra fortfarande.
Sen var internet nere i 24 timmar på det.

Annars då? Lungt?

Min mor köpte en nässprey åt mig nu när blommorna leker sadister. Kände visserligen av all pollen redan för en en månad sen, men är först för två veckor sedan jag började ta medininen. Men anyway, nässprayen. Renässans Pollen (ni får ha överseende med stavningen). Jag fick för mig att det är som de andra, duschar.
Första kvällen satt jag och tröck på den satan 10 gånger i vardera näsborre. Kände ingenting alls, så tröck på den i luften och märkte till min fasa att det är olja genom en stråle, inte dusch.

Ungefär fem sekunder senare hade jag olja i halva ansiktet. Sedan började det fräta genom bihålorna upp till hjärnan. INTE vackert, INTE skönt.

Sa det till mor, hon gapskrattade och uttryckte sig på sitt vanliga vid:
"Man kan inte fräta bort något man inte har".

Men nu har jag lärt mig det. Tackafan att man (oftast) lär sig av sina misstag.
Men nässpreyen funkar bra. Ger den 4 av 5 Exray.
Den sista poängen får den inte pga att det luktar/smakar slipdamm om skiten.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    människa du och fästmannen måste ju göra nåååogt, ville ju träffa er. sitta hemma får ni göra när inget händer ;)

    2011-03-29 | 19:56:37
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • becca säger:

    haha vi var knappt hemma denna helg! :P Och du får skyllda dig själv om du påpekar om att du ville att vi skulle gått ut :D Ni kunde ha klämt ur er det liiite tidigare än klockan 7 samma kväll ;)

    2011-03-29 | 23:44:47
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/
  • Matilda säger:

    det var då vi spikade det hallå! dricka har man alltid innan klockan 3 på lördagar utifall att!

    2011-03-31 | 14:38:03
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: