thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lär mig hur man klär sig

Kategori: En vardag

Jag måste verkligen vara ultimat uttråkad om dagarna. Jag har inget liv.
Det konstaterade min mor när hon frågade om jag kunde hämta pappa idag. 

True true!

Vill så mycket. Men vart ska man börja? Hur ska man börja? Vill göra en överraskning, men behöver en hel del till den. Hmpf. Jag drar mig för att gå upp på vinden för att leta. (Ledsen att det låter krumligt, men med tanke på att jag vet på ett ungefär vilka de är som läser så blir det ju inte allt för stor överraskning om jag väl lyckas).
Får nog släpa min röv ur soffan imorgon och försöka iallafall.
Vill man så kan man. -pust-.

BTW!
Vad tar man på sig på en konfirmation? Alla mina "finkläder" är svarta. Och nej, det känns bara fel att komma i svarta kläder till konfirmation. What to do? Vet vad jag vill ha, men får verkligen inte ihop det.
Tror jag får snoka i mors garderob/byrå efter en vit blus-liknande.. blus. Utmaning till mig själv:
Få ihop det.

.. alternativt drar jag på mig arbetskläderna. De är ju iallafall inte svarta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: