thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nej, jag strejkar!

Kategori: En vardag

Alltså rackarns bananer!!
Jag får verkligen inte ihop det. Hur sjutton gör brudarna i bloggvärlden när de matchar ihop kläderna? De måste ju stå varje natt och plocka framför spegeln. Annars är det ju omöjligt! DET GÅR INTE!

Eller så har jag bara tråkiga kläder. Men nej, egentligen inte. Åandra sidan uppmärksammade jag att 90% av garderoberna innehåller svart och vitt.
hmpf

Får väl köra på det vanliga. Ett vitt linne med svarta/gråa motiv, spettstoppen, svarta jeans och mina nya röda sailor skor. Känns bara så.. vardagligt. Det är ju trotts allt konfirmation vi ska på. 

Det är nu jag skulle köpt alla dom där topparna jag tittar på i affären och tänker "när sjutton skulle jag ha den här?". På något sätt känns det som så. IALLAFALL NU. MAH detta är lönlöst!

(Eller så går det inte enbart för jag tycker det är så förbannat tråkigt..)


Menar titta. såhär "rolig" var jag på min sudent.
Bortsätt från att jag inte hade det där bätet, jag hade ett blått sidenband.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: