thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Slödag

Kategori: En vardag

Idag har gjort absolut ingenting i princip. Har legat i sängen och kollat på Avatar - den sista luftbändaren, med två hundar brevid mig. De har varit ovanligt nog lila slöa som mig.
Men var rätt skönt ändå om sanningen ska fram.

Tråkigt bara att jag sett klart på Avatar serien (som jag visserligen sätt 4 gånger eller så), så det blir nog att börja på pokémon. Nörda lite extra bara för att! 

Hade gärna delat med mig utav nya bilder, men som jag sa tidigare så vill inte min mobil samarbeta. Men det blir bättre. Ska låna systers mobil sen när hon får sin nya. Förhoppningsvis blir det bättre då (om jag står ut med en mobil utan tanjentbort vill säga!)


Bjuder på en webbcam bild från lördags (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: