thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Snygga vita ränder

Kategori: En vardag

Idag har jag varit extremt lycklig! 

Har varit på landet nästan hela dagen. Varmt, soligt och massor av fågelkvitter. Hur underbart som helst! Och tjohej vad färg jag fått. Märkte det nyss när jag skulle hoppa in i duschen. Men sånt gillas!
Sen har jag ju även en fin vit rand på vänster ringfinger. Det känns faktiskt fint på något sätt. Nästan så man inte behöver ringen ibland, det skriker ju förlovad iallafall! (Men nej, jag behåller nog ringen på mig ändå.)

Så är det ju den 12te idag. 8 Månader med min fina älskling♥
Och fler lär det bli! 

Hade gärna lagt upp bilder från idag. Har massor fina! Men som ni vet så strejkar mobilen när jag väl försöker. Synd att jag inte förstår hur man mobil-bloggar, då hade ni fått bilder varje dag! 

Någon vänlig själ som kanske kan lära mig? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: