thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det fixar sig tillslut

Kategori: En vardag

Alltid kul att bli nedtittad av de som tror sig ha "makt" över en. 
Men eftersom jag har mer ryggrad än så, tänker jag inte ens bemöda mig att skriva ett gnäll inlägg om detta. Jag är lite mer vuxen i sinnet än så.

Saker och ting går framåt sakta. Ska börja hos jobbcoach nu snart. Den 16nde faktiskt. Ska bli intressant att se hur det blir denna gång. Tror att det kommer bli ungefär som sist, men förhoppningsvis ändå något annorlunda. Kanske att man får en chans att prata öga mot öga med en egen coach. Det vore nästan bäst.

Har sommarjobb. Nu behöver jag bara få svar på när, and then i'm off! Vi får väl se hur folk hanterar det nu när det faktiskt närmar sig. Inget säger ju att jag kommer stanna en jättelång tid. Det beror ju helt och hållet på hur arbetssituationen ser ut. Men jag blir glad för de månaderna, dagarna och timmarna jag får chansen att arbeta i skåne. Det är ett steg mot rätt riktning iallafall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: