thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Wow, ett inlägg!

Kategori: En vardag

Jag är världelös på att sköta bloggandet. Meeen åandra sidan har det inte hänt allt för mycket sedan mitt senaste "jag-bryter-ihop-snälla-skjut-mig". Har fortfarande inte hört något btw. 
Fortfarande pisst, men orkar helt enkelt inte lägga för mycket energi på något som för en gångs skull inte är mitt fel. (Men som det ändå är jag som kommer få lida för).

Ahwell.

Nu letar jag som en tok efter en mini-krustång. VART FINNS DEN?! Vet att den SKA finnas, för jag har modellen mini-platt tång från OBH nordica. Läste för ett tag sedan att de släppt just krustången i miniformat. Men jag hittar den verkligen inte! Inte ens ullared hade den. Jag blir tokig! 

Mitt hår är så där lagom roligt.  Tunnt och glansigt. Och när jag säger tunnt, menar jag verkligen tunnt. Det går inte att klippa upp det för mycket då det skulle göra att jag såg flintskallig ut.
Så blir det slickat hur mycket folk än försöker tupera och spraya.

DÄRFÖR tänket jag se om det kanske hade hjälpt med krustången. Någon som vet?



Bild lånad av google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: