thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är inte konstig!

Kategori: En vardag

Åh så seg jag är på detta med blogg. Får vissa perioder där jag har massor att skriva, sen helt plötsligt orkar jag inte. What's with that? Har ju hänt saker, men lat som jag är så orkar jag inte. 
Bara för det kommer jag inte på saker. Vet att det är en hel del saker, men nu kommer jag inte på det. Så typiskt!

Pratade med tant i telefonen förut. Förstår inte vad det är med henne och richard, båda säger att jag är konstig? Även Marcus, Tim, Sebbe, Mummel, Rambo (med flera) säger det? Det är inte jag som är konstig, det är alla andra! haha, bara för jag har konstiga (MEN SMARTA!!) idéer så blir jag konstig :) haha!
Nej, det är inte jag som är knas. Det är ni andra! ;)







Kommentarer

  • Matilda säger:

    haha om du inte är konstig kan grisar flyga!

    2011-11-09 | 20:02:17

Kommentera inlägget här: