thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sy och klippa

Kategori: En vardag

ooh, känner att jag borde börja med dräkt till närcon nästa år! Ja visst, den är i augusti, men med tanke på att jag inte är helt 100% på vilken karaktär jag vill vara så känns det rätt angeläget att börja hitta nu. funderade ju på Suko från Avatar (den sista luftbändaren) men det är inte direkt en jätteavancerad dräkt. Inte för att jag vill vinna hela cosplay tävlingen, men vill ju ändå "sticka ut" lite. Sen MÅSTE jag veta vem karaktären är, så man inte bara tar någon. Känns löjligt att klä ut sig till en karaktär och sedan inte ens veta vem det är.

GAH! 

Prinsessan serenity? Det är det enda som poppade upp i huvudet just nu. Det eller en Erza igen, fast i en annan utrustning. Nackdelen är hur sjutton jag ska kunna göra en hel rustning? Vilket matrial?

Får nog söka runt lite tror jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: