thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Blekt håret igen!

Kategori: En vardag

Yey! Har blekt underhåret igen! (Tack mor för hjälpen ♥). Vi drog även med rätt mycket utav luggen.
Det blev skaaaaapligt mycket ljusare kan jag lova. Längtar dock tills mitten av veckan. DÅ BLIRE FÄRG! Tar ju mors råd. Det där om att "bättre att låta håret vila i ett par dagar". Blekning är ju inte att leka med har jag märkt. Tar det säkra före det osäkra. Men förhoppningsvis kan det bli färgning på onsdag! 
DET ska bli intressant.

Dels: Kommer det fastna någon färg? Kommer det bli mörkare än jag vill? Kommer det bli skiftningar? 
Men största frågan är ändå det första.. KOMMER DET STANNA KVAR?
Jag har ju den oturen att all färg brukar försvinna direkt. Oavsätt om det är toning eller permanent.

Om så, är det ju iallafall en rolig grej!

VARNING! Jag ser allmänt sliten och trött ut. Och jag gör konstiga.. poser. Men det var skapligt svårt att få bra bilder utan di muppiga poserna. Ni får stå ut.
Och jag ÄR sliten och trött.

NU: Bilder :]







Kommentarer


Kommentera inlägget här: