thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hormonerna löper amok

Kategori: En vardag

haha oj, märkte nu att det ser ut som om jag antingen har världens glesaste tänder eller att det sitter massor av skit mellan dem. Men nej, det är bara lite smått mellanrum då tandhygienisten pillat väldigt mycket med tråd, tantpetare, maskiner och en grävskopa. Men det var bra att hon gjorde det, det verkade som det behövdes (trotts en hel del blod). Vill dock inte köra med tanttråd med plastskena, eftersom det alltid blöder och blir sår. Det ömmar alltid ett par dagar vilket bara gör saken värre (det räcker med ilandet).

Annars har jag verkligen en pms dag idag. Vet inte om jag ska skrika, tjuta, slå sönder saker eller springa ett varv runt jorden. Förr blev jag sur för minsta lilla, nu kan jag istället bli ledsen. Men som alltid, det är bara att bita ihop. Hormonrubbningar är verkligen inte att leka med. Det är så jag själv blir irriterad över mina ryck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: