thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mycket på en gång

Kategori: En vardag

Har precis pratat runt 2 timmar med älsklingen i telefonen. De är nice! Känns så skönt att kunna prata med honom igen. Och ja, det låter väldigt löjligt då han bara var borta i två veckor. Men that's kind of a big deal to me! När man är van vid att kunna prata varje kväll så blir det lite knasigt när man helt plötsligt inte "kan" det. (Kostar ju skjortan att ringa USA!). Så nu är jag nöjd igen!

Har de senaste kvällarna suttit och letat saker på tradera. Mest "kawaii". Åh, hittade världens sötaste blus EVER som jag budade på. Men ack och ve så blev jag överbjuden. Kände att nej, då får det vara. Jag sträckte mig till 200kr för en använd blus (som hade några fläckar), annars fick det vara. Hoppas fler folk snart vill sälja fina blusar! I want'em! I want one sooo bad! Vill ju åandra sidan ha andra saker också.

JUST JA! Min mor var.. vad säger man? På? I? Ullared igår och när hon kom hem hade hon med sig världens sötaste kilklackar och en söööt mössa! Den är så ful så den är söt. ÅH! En pilormössa med lull i. Viker man upp "öronskydden" så ser den ut som en rysk mössa. Den är skitfrän!
Ska försöka ta kort på den imorgon så ni får se. (Och skorna med såklart!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: