thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nattsällskap av Thinkerbell

Kategori: En vardag

Allå!

Blev en rätt slö dag igår. Hockey till maten med pappa och sedan iväg hem till tant för lite film med henne och hennes mor. Riktigt trevligt! Såg en film jag inte sett på minst 15 år - Rockadoodle! 
Åh vilken nostalgi. Det blev även Ps. I love you. Lika sorglig som alltid. Ush, alla tre satt i sofforna och var allmänt sentimentala. Avslutade natten med att hämta mor vid tolvslaget från jobb.

Det var dock lite gulligt när jag precis hade bäddat ner mig i sängen. Det kraffsade lite försynt på dörren, och en liten thinkerbell ville vänligen med bestämt sova hos mig i natt. KAWAII! åh, det var länge sedan hon ville sova hos mig en hel natt. Det brukar oftast bara vara när mor och far jobbar då de släpper in hundarna till mig.
Mindre trevligt var väl att hon gick upp och spydde klockan tre. Stackars tösen! 


Fina tösen när vi var på landet i somras (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: