thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Nostalgirysningar

Kategori: Musik

WAI! OH, idag är en bra dag. På gott och ont. Har fått en hel del nytta gjort OCH (här kommer det bästa med dagen) min älskling kommer om 2½h!! ÅH, som jag har längtat!
Ska bli underbart att få hålla i honom igen! :]

Lyssnade på bandit när jag gjorde lite nytta idag. Och gu vad jag fastnar på gamla låtar lätt!
Jag älskar "gamla låtar" som man lyssnade på när man växte upp. Tex.:
Evanescence - Bring me to life
Evanescence - Going under
Evanescence - Everybody's fool
Sunrise Avenu - Fairytail gone bad
Yngwie Malmsten - Devil in diguise
Dio - Rainbow in the dark
Nomy - Cocain
The hives - won't be long
..
Ja ni fattar grejen. Massor fler, men verkligen de här "gamla" låtarna. Oh, jag får nostalgirysningar!
Ungefär som den kvällen jag satt och lyssnade på musik från 90-talet. Backstreet boys tex! De var min barndomskärlek och guu vad jag spammade deras skivor! När alla mina vänner avgudade Spice Girls så stod jag fast vid Bsb. Då var de helt enkelt bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: