thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Party @ Cromwells

Kategori: En vardag

Go förmiddag!

Segdag idag. Blev party hos tant igår. Lite blandning utav födelsedagsfest och halloweenfest! Det var riktigt trevligt, och roligt att träffa så många man inte träffat på länge. Hade skitroligt!
Roligt även att Richard fick träffa mina gamla vänner också. Och han verkade med ha roligt!

Tog typ inga bilder. Eller ja, jag tog en. Den är på Richard precis när vi kom dit (vi var där tidigare än andra) så jag fick ett kort på hur han såg ut iallafall. Får hålla koll på fb och se om andra folk fick lite bilder.

Det blev iallafall Cromwells efter festen (var rätt lönlöst att stå i kö till puls då man ändå visste att vi inte skulle komma in!). Men det var trevligt där med! Dock blev jag lite för trött när vi kom in där, så det blev en kort stund för mig och Richard. Men bättre än inget! (Mådde inte på topp kan man säga).

Så ja, segdag idag. Men skönt att inte vara jättebakis iallafall! Dock ska jag nog inte köra bil på ett par timmar åtminstonde. Höhö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: