thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Skojakt!

Kategori: En vardag

Oh! Jag har fått så mycket kläder nu att jag dör lite inombords av lycka! Har fått en hel del kläder av min framtida svägerska (TACK SNÄLLA ALEXANDRA!!) och så fick jag världens sötaste tröja av min mor då hon inte använder den. ÅH! Jag blir så glad! (Mest för att de har bra smak och jag hittar själv aldrig sådana kläder när jag går på stan). Åandra sidan, det är så tråkigt att shoppa så jag ibland blir till slime efter bara en halvtimme. 

Nu är jag på jakt efter skor. (ja, jag vet älskling vad du tycker om det.. men jag måste!). Har inga hela skor alls till vintern, det är hål i alla sulor. Och de enda paren jag har kommer inte vara varma nog. Så måste verkligen hitta nya skor! Sen vill jag även hitta nya finskor att ha i vinter. De jag har är ju sommarskor med öppningar vilket blir snorkallt vid minusgrader och snö. Men prio ett: Vinter-vardags-skor!

Hittade ett par dösnygga på skopunkten. Lite dyra, men ååh så jag dreglar!



Hur snygga är dom inte?!

(Bild lånad från skopunkten.se)

Kommentarer

  • matilda säger:

    allt under fem hundra är billigt för vinterskor!

    2011-10-16 | 22:15:07

Kommentera inlägget här: