thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Slöhet får ett ansikte

Kategori: En vardag

Jag har blivit slö.. extremt slö. 
Orkar inget. känner inte för något, vill inget, kan inget.
Ja, det är en sån svacka då jag heller ligger kvar i sängen och håller mig en stund till istället för att gå upp och kissa. För jag orkar inte.

Så regnar det massa mycket på det också. Och kan inte göra så mycket nytta därborta. Allt är suck-bart idag. Jag har åtminstonde lite serier att titta på nu. Och en film jag inte sett på ett tag.
La över FairyTail till datorn, och till mitt stora förtret märkte jag EFTERÅT att det fattas massor avsnitt. BAJS! Och då menar jag inte "det fattas de tre sista", nej utan det finns 1, 4 & sedan från 20 och uppåt. Så i princip hela början är borta. Får helt enkelt kolla klart på Fullmetal alchemist och sedan börja på någon annan.

Ja, ja det blir bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: