thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Studier?

Kategori: En vardag

Till anonym från förra inlägget: Tack! Det känns verkligen som jag behöver komma härifrån! Önskar bara att det vore så enkelt att bara flytta! :/

Nu börjar faktiskt färgen i håret att bli riktigt nice! Efter tre tvättar dvs. Den blir lite mer "naturlig lyster". Självklart är det lite ojämnt här och där och topparna tappar mer färg än resten. Men det är ändå fint fortfarande. Har dock inte tagit någon nyare bild på håret (det är rätt svårt att ta kort på sig själv med systemkameran). Men ska försöka komma ihåg det tills senare! 

Har faktiskt börjat fundera helt på att börja plugga! Dock finns det påtok för mycket alternativ. Jag blir helt snurrig! Sen är det ju även för och nackdelar med allt. En del linjer finns i lund, en del i kalmar och en del på LiU. Dock vill jag inte studera på LiU (av en del personliga själ) och så är det här med varaktigheten. 

TEX. Psykologi. Fem år, enbart huvudet i böcker. Nog för jag kan logiskt tänkande, perspektivtänkande och en del i hur kroppen reagerar. Men jag är långt ifrån en kapabel psykolog. Vet inte om jag skulle klara av det fullt ut. Jag kan bara gå till en viss gräns innan jag själv exploderar. Jag kan oftast bara "hjälpa till" när jag själv sätter mig in i en situation. Vilket inte alltid går. 

BAH!

Sen övervägde jag andra ouppnåeliga mål som jag inte ens tänker bemöda mig att läsa om då det krävs en viss form utav matte. Och jag kan inte räkna. Eller jo, jag kan ju. Men det kan ta mig 1½ timme att få ut ett tal i A-kursen. (Och då måste någon förklara för mig).

Men min största fråga är egentligen: Hur går jag till väga?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: