thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Underbar helg

Kategori: En vardag

Go förmiddag!

Har haft en riktigt bra helg, dock gick den lite för snabbt som vanligt. Firat två födelsedagar både fredag och lördag! Fullt upp alltså kan man säga. Passade på att mysa och pussa extra mycket på min älskling då han åker till USA på måndag (nästa vecka) och vi inte kommer ses på nästan en månad. Kommer sitta hemma som ett nervvrak och bara sakna honom! Kommer förmodligen gå och oroa mig hela tiden att det ska hända honom & hans vän något. Eller som jag sa till dem båda "Får jag reda på att något hänt er så får ni stryk!". Hehe.

Tåget igår var förstårs en stor nackdel. Inte bara för att jag skulle hem (det är alltid en nackdel) utan tåge var en timme försenat. Sen när det väl kom så ropade de upp i högtalaren att en vagn saknas. Tåget vi skulle åkt hade gått sönder under dagen, så de var tvugna att hämta ett annat från stockholm vilket gjorde att vi var en vagn kort. 

Vagn 1 var borta + Tåget var fullbokat till linköping = 42 personer hade ingen sittplats.
Guu jag tyckte så synd om de personerna! Jag hoppas verkligen att det löste sig för dem!
Vi i min vagn oandra sidan, vi flyttade omkring hela tiden. Men det var faktiskt kul att se. Nästan alla gjorde allt för att folk skulle få chansen att sitta ner! 

Just det. Födelsedagarna! I fredags firade vi älsklingens vän som fyllde år! Var hur roligt som helst att få träffa alla nya vänner igen! Det känns som det var länge sedan nu! 
Och sen firade vi älskligens farbror + fru i lördags. De hade "100 års kalas" där både fyllde 50. Vilket drag det blev! Hans släckt kan verkligen göra fester! DOCK glömde jag ju SÅKLART kameran!! SÅKLART! åååh, varför fick jag inte med mig den?! :(

Ae, känner mig rätt hängig just nu. Ska väl ta och äta lite och vila en smula och göra lite nytta sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: